måndag 24 augusti 2015

Inga stövlar...

Var på Hööks i slutet av förra veckan för att köpa mig ett par stövlar, ni vet dem bruna jag skrev om. Passade perfekt i foten men kunde inte ens dra upp dragkedjan. Jag har ganska kraftiga vader men tycker det ändå är konstigt med en stövel som ändå har snörning fram att de inte ska passa? Var som sagt så inställd på brunt så provade ett par andra bruna stövlar. Satt hur konstigt som helst plus att dem var för långa för mina miniben.. Började kolla lite på chaps och med smakråd från personalen (som alltid man får väldigt bra hjälp ifrån!) hittade jag mig ett par. Snygga men det är inga stövlar, vilket jag var ute efter.

Dessa chaps och skor fick i alla fall följa med mig hem. Däremot tänkte jag ta en vända till och kolla om det inte finns några svarta stövlar. Vill så gärna ha mig ett par men känns som en omöjlighet eftersom mina korta ben sätter stopp för det.

Dessa fick följa med mig hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar