tisdag 20 oktober 2015

Schabrak förvaring

Nu behöver jag tips och råd. Hur förvarar man sina schabrak på bästa sätt? Tyvärr är vår sadelkammare för liten så det enda jag har där inne är sadel, träns och lite nyttiga saker. Alla schabrak, lindor, täcken och så vidare jag jag ute i en hylla bland höt. Nackdelen med detta är mössen! Jag har nu en stor plastback där jag vikt schabraket och lagt ner där. Får plats med mellan 4-5 stycken i en platsback och nu när jag shoppat så mycket och har närmare 10 st måste jag försöka hitta på något annat sätt. Har en annan platsback med bara lindor och skydd och sedan massa annat. Har inte jätte mycket plats så att ha 5 platsbackar (som jag nog måste ha) finns inte på världskarta.

Så min fråga är, hur förvarar man sina schabrak utan att mössen kommer åt dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar