söndag 4 oktober 2015

Förberedd för hösten

Nu är det höst, än så länge bjuder det på vint väder men för eller senare kommer det hatade regnet. På ett sätt är det lite mysigt när det regnar på ett annat inte. Finns inget värre än att bli blöt men finns heller ingen skönare känsla att komma in när man varit ute i timmar i regn!

Denna höst är jag mer än förberedd på höstregnet. För någon vecka sedan köpte jag mig ett ordentligt regnställ. Har tidigare köpt ett billigt på Ullared som varken höll tätt eller andades. Sist vi var i Ullared köpte jag ett regnställ i butikerna utanför och denna gång ett ordentligt!

Har även köpt mig en regn kjol som reades ut på Granngården och även en regnrock som är perfekt att ha om man inte vill ha regnbyxor eller om man bara ska ut och släppa ut/in hästarna.

Så regnet, jag är redo!

Regnrocken som är riktigt snygg måste jag säga!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar