torsdag 8 oktober 2015

Tränare

Jag har som sagt ridit för "min" tränare en gång. Har försökt få tid för henne fler gånger men hon har väldigt fullt upp och har inte lyckats få någon tid än. Det är nackdelen när man hittar så populär tränare, det är väldigt svårt att få tid! Trots att jag bara tagit en lektion för henne gillade jag hennes tänk och hur hon lärde ut, något som är väldigt viktigt! Jag har försökt hitta mig någon annan tränare där det är lite lättare att få tid men det är inte lätt. Helst vill jag att tränaren kommer till mig och sedan är jag inte beredd att betala över 500 kr för en outbildad tränare. Självklart är jag villig och betala mer för någon som har riktig utbildning men känner att jag och Elsa inte är där än. Vi är nybörjare och behöver hjälp med dem enklaste sakerna just nu!

Några i grannstallet tar ut tränare med jämna mellanrum, har nämnt att jag är intresserad så nästa gång han kommer ut får jag förmodligen vara med. Ska bli intressant och se hur han är och om jag kommer vara lika nöjd som men min andra tränare.

Tar ni mycket lektioner? För samma eller olika tränare? Berätta gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar