torsdag 1 oktober 2015

Mitt mål i oktober

Nu ska jag börja sätta upp ett mål varje månad. Inga stora grejer men tillräckligt stora för att hålla motivationen uppe.

Mitt mål i oktober är att få igång Elsa ännu mer. Målet är att hon ska röra på sig varje dag och att hennes mage ska bli mindre och mindre. Nu kommer dem stå inne under nätterna och då kommer det vara betydligt lättare att hålla koll på hennes matintag. Hon kommer inte få alls mycket hö på kvällarna, enbart något kilo. Hur hon kommer ta detta återstår att se.

Mitt mål är att min sits ska bli bättre. Fokus kommer ligga på mina skänklar som mer än gärna kommer upp.

Återkommer i slutet av oktober hur dessa målen gick.

Här har ni ett exempel vad som händer med mina skänklar, inte okej men bara att jobba vidare på det och tänka på det hela tiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar