fredag 14 augusti 2015

Veckans bästa dag

Idag är det veckans bästa dag. Dagen man ser fram emot helgen, man jobbar sin sista dag innan 2 dagar ledighet för att sedan komma hem och bara kan njuta.. Håller ni inte med mig?

Även idag är jag ledig och det ska bli kanonväder. Jag ska tillbringa min dag i bikini i trädgården. Blir att tömma släpet på singel som jag köpte igår och sedan njuta av varenda liten soltimme man får.

I eftermiddag kommer hovslagaren ut för att sko Elsa. Det är bara 7 veckor sedan sist men ena skon sitter lite löst och börjar se riktigt dålig ut.

Jag brukar alltid låta mina hästar vila den dagen dem skos men tror det blir lite aktivering efter skoningen. Förhoppningsvis är det inte så varmt då heller så att hon orkar röra på sig lite ;)

Som ni ser är sömmarna helt lösa och hon behövs verkligen skos.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar