måndag 17 augusti 2015

Mina tankar om hästar

Jag har, som jag nämnt tidigare haft en annan blogg. Den skrev jag i när jag hade min första foderhäst för ungefär 1,5 år sedan. Jag har gått tillbaka lite då och då för att läsa lite om vilka åsikter jag hade och vad jag gjorde. Jag känner direkt hur mycket jag har utvecklats under denna tid. Inte bara med ridningen utan också med tänket. Jag anser mig fortfarande som nybörjare (undra om jag någonsin kommer känna mig säker på detta..?) men då tänkte jag väldigt konstigt, hade inte alls den kunskapen som jag har idag.

Hur har jag då lärt mig så mycket? Framför allt läser jag väldigt mycket, och nej jag googlar inte runt utan jag läser just bloggar. Nu vet jag att vem som helst kan skriva vad som helst utan att det behöver stämma.. Men jag läser bloggar och tar till mig det jag anser är rätt, så som jag tänker idag. Hur jag tänker och gör om ett år vet ingen men än så länge går det inte nöd på min häst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar