söndag 16 augusti 2015

Ridstövlar

Jag har länge velat köpa mig ett par snygg bruna ridstövlar. Rider med chaps idag och trivs inte jätte bra med det. Däremot vill jag inte lägga flera tusen på att par stövlar och dem måste självklart vara snygga.

När Hööks släppte sin höstkatalog hittade jag snabbt precis den stöveln jag letat efter, till ett bra pris. Visst dessa skor kostar mer än jag någonsin skulle köpa ett par riktiga skor för men på något sätt känns det mer okey eftersom det inte finns några alternativ (om jag inte vill rida med mina slitna chaps då eller betala flera tusen kronor..)

Har redan varit inne i Borås butiken, oturligt nog hade dem inte fått in dem än men under veckan som kommer tänkte jag åka förbi för att köpa mig ett par. ÄNTLIGEN!

Riktigt snygga eller vad säger ni?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar