onsdag 16 september 2015

Halva veckan gjord...

.. snart i alla fall. Man räknar verkligen ner från måndag ner till fredag sedan går helgen snabbare än snabbast och så börjar man räkna ner igen. Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar eller att man inte behövde sova i 8 timmar varje natt.. Snart kommer dagarna kännas ännu kortare då vi går mot mörkare tider.

Idag hoppas jag att skon åker på. Gör den det blir det ett pass i paddocken. Vet inte riktigt vad vi ska träna på men blir förmodligen lite av det som jag fick i läxa sist. Kommer inte hovslagren ut idag ska Elsa få gå till frissan. Tänkte ta mig tiden att göra i ordning hennes man så att den blir perfekt, något som jag är värdelös på :P

Hoppas ni får en bra dag :D

Hur tycker ni Elsa ska ha sin man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar