onsdag 30 september 2015

Utvärdering september

Sista september och jag har nu haft Elsa i 4,5 månad. Tiden har gått så himla fort! Denna månad har Elsa varit igång 4-5 gånger i veckan någon som jag ändå är ganska nöjd med. Visst hade jag kunnat rida henne 7 dagar i veckan som varit mitt mål men bara att kämpa vidare med detta nästa månad.

Jag tycker att vi gjort stora framsteg. Nu bjuder hon fram på ett annat sätt i paddocken, visst hon kan fortfarande bjuda ännu mer fram men nu rör hon sig i alla fall och inte segar sig fram. Jag har även lär mig mer hur hon ska ridas, med mycket mycket ben. Fick beröm när jag red häromdagen att hon ser mycket finare ut nu och att hon går betydligt bättre med mig, kul!

I morgon kommer ett inlägg om mitt mål i oktober :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar