måndag 21 september 2015

Min stjärna!

Efter dagens tankar om att skaffa sig en läromästare försvann så fort jag möte Elsa i hagen. Denna tjej har gått rakt in i mitt hjärta och jag tror inte jag kommer kunna lämna tillbaka henne, någonsin!

Idag hade hon en sån dag som man kan stå och borsta i timmar, ge henne miljoner pussar och bara vara. Med tanke på uteritten igår misstänkte jag att hon hade träningsvärk men fick bli ett pass i paddocken ändå. Fokuset idag låg på framåtbjudningen, som det brukar göra och det gick så bra! Hon lyssnade med spetsade öron och trampade på bra. Blev några varv med en frisk galopp, tror både jag och Elsa uppskattade det!

Efter 40 minuter och 2 svettiga tjejer skrittade vi av och myste lite till, så mycket kärlek!  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar